با حذف کارت سوخت جایگاه داران در دو شهر کشور، نگرانی ها درباره گرانی بنزین هم بیشتر شده؛ کارشناسان معتقدند که قاچاق سوخت در ایران به صورت سازمان یافته انجام می شود و اینگونه نمی توان مانع آن شد.
به نظر میرسد جانمایی نادرست شرکت بهینهسازی مصرف سوخت ذیل شرکت ملی نفت، موجب توقف یا کندی پروژههای بهینهسازی شده است در حالی که به عقیده کارشناسان بهتر است این شرکت ذیل یک نهاد فراوزارتخانهای فعالیت کند.
مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران گفت: پروژه CCR پالایشگاه تهران از پانزدهم فروردینماه سال گذشته آغاز شده است و با راهاندازی این پروژه، در سالهای آینده کیفیت کل بنزین تولیدی در این پالایشگاه مطابق با استانداردهای ...
مدیر هماهنگی و نظارت بر عملیات شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ضمن انتقاد از مصرف بالای بنزین در خودروهای تولید داخل و تأکید بر ضرورت اصلاح این روند، گفت: اگر قرار باشد با همین رویه پیش برویم، احتمال واردات ...
پس از آنکه رئیس صنف جایگاهداران کشور اعلام کرد که در روزهای اخیر شاهد مشکلاتی بابت سهمیه گازوئیل خودروهای دیزلی هستیم که بعضا با اعتراض مالکان خودرو همراه بوده و البته جایگاهداران در این مورد تصمیمگیر نیستند،...
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران گفت: هیچ ابلاغیهای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاهداران از چرخه عرضه بنزین نداشتهایم و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، صحت ندارد.
دبیر اتحادیه صادرکنندگان فراوردههای نفت، گاز و پتروشیمی گفت: کیفیت سوخت ارسالی به این کشور مطابق استانداردهای مدنظر افغانستان است، هرچند ممکن است برخی محمولهها هم استانداردهای این کشور را پاس نکنند و محموله دچار ...
کمکاری شرکت ملی پخش موجب شده است که به مدت سه سال در انتشار «آمارنامه مصرف فرآوردههای نفتی انرژیزا» تاخیر ایجاد شود و شفافیت اطلاعات در این حوزه تحتالشعاع قرار گیرد.
سخنگوی گمرک ایران گفت: ۱۲ محموله هیدروکربن سبک به گمرک اظهار شده بود و تشریفات گمرکی برای خروج هیدروکربن انجام شد، بنابراین مسئولیت اظهار خلاف واقع بر عهده تاجر افغان به مقامات کشورش است.